ثبت سفارش کتاب درسی اول ابتدایی

سفارش کتاب درسی اول ابتدایی

زمان و نحوه ثبت نام کتاب‌های درسی یکی از موارد مهمی است که بسیاری از والدین از آن اطلاع ندارند. با توجه به اهمیت ثبت نام کتاب‌های درسی پایه اول ابتدایی سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، در ادامه این مقاله به زمان ثبت سفارش کتاب درسی اول ابتدایی پرداخته شده و نحوه ثبت نام و پرداخت هزینه کتاب‌های درسی دانش‌آموزان کلاس اولی توضیح داده شده است.

ثبت سفارش کتاب درسی اول ابتدایی

دانش‌آموزان پایه اول دبستان که قصد تهیه کتاب‌های درسی دارند، می‌توانند از تاریخ ۱۰ تیرماه تا ۹ شهریورماه ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به سایت irtextbook.ir یا سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارش کتاب درسی نمایند. لازم به ذکر است که ثبت نام دانش‌آموزان کلاس اولی در سامانه سیدا مدارس از شرایط ضروری برای ثبت سفارش کتاب درسی اول ابتدایی است.

ثبت سفارش کتاب درسی اول ابتدایی سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به دو صورت فردی توسط دانش‌آموز و گروهی توسط مدرسه امکان‌پذیر است. مدارس برای ورود به سامانه ثبت نام کتاب‌های درسی باید از طریق سامانه سناد دانش‌آموزی ابتدایی اقدام نمایند.

هزینه ثبت سفارش کتاب درسی اول ابتدایی

والدین باید هزینه ثبت نام و ثبت سفارش کتاب درسی اول ابتدایی سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ را پس از تکمیل ثبت نام پرداخت کنند. هر ساله هزینه ثبت نام کتاب‌های درسی برای مقاطع مختلف تحصیلی، اندکی افزایش می‌یابد. در حال حاضر، هزینه ثبت نام کتاب‌های درسی پایه اول ابتدایی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ اعلام نشده و به محض اعلام، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قیمت خرید کتاب‌های درسی دوره اول ابتدایی در سال گذشته پایه تحصیلی: حدود ۴۷,۰۰۰ تومان بوده است.

خرید و ثبت سفارش کتاب درسی اول ابتدایی به صورت آزاد

خرید کتاب‌های درسی پایه اول ابتدایی به صورت آزاد، روشی ساده و سریع برای والدین است تا بتوانند کتاب‌های مورد نیاز فرزندان خود را به آسانی تهیه کنند. در این روش، والدین می‌توانند به مراکز و فروشگاه‌های تخصصی کتاب مراجعه کرده و کتاب‌های درسی مدنظر خود را به صورت آنی خریداری کنند. این روش امکان تهیه چندین نسخه از کتاب‌های درسی این مقطع تحصیلی را نیز فراهم می‌سازد.

اما باید توجه داشت که خرید کتاب‌های درسی به صورت آزاد معمولاً هزینه بیشتری نسبت به خرید از طریق برنامه‌های دولتی دارد، زیرا این کتاب‌ها از یارانه دولتی بهره‌ای نمی‌برند. با این حال، کتاب‌های چاپ آزاد کیفیت مناسبی دارند و به دلیل توجه به جزئیات چاپ و انتخاب مواد، به راحتی می‌توانند نیازهای آموزشی را برآورده کنند.

خرید کتاب درسی اول ابتدایی از فروشگاه کتاب 20 تدریس

شما می‌توانید کتاب درسی اول ابتدایی، کتاب کمک درسی و سایر کتاب‌ها از جمله کتاب فارسی و کتاب ریاضی را به صورت آنلاین از طریق فروشگاه کتاب درسی سفارش دهید. همچنین می‌توانید برای اطلاع از موجودی، با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

فرنوش کاظمی
تیر 10, 1403
برچسب ها :

این مقاله بدون برچسب است.